niedziela, 1 września 2013

Harry Styles - Fakty

Fakty o Harrym
Harry Styles
 urodził się 1 lutego 1994 w  
Holmes Chapel Cheshire,
Wielka Brytania. Jest uczniem Holmes
Chapel Comprehensive School
.
Ma 178 cm wzrostu i zielone oczy.
Styles był wokalistą w zespole White Eskimo
z członkami, gitarzysta Haydn Morris, basista
Nick Clough i perkusista Will Sweeney. Podczas
przesłuchania Hazza
dostał dwie pozytywne opinie
z trzech, ponieważ trzeci z jurorów Louis Walsh
miał wątpliwości co do tego czy Harry da sobie
rade z karierą muzyczną, lecz dostał się do bootcamp.


Fakty;

1.Harry: "Prawdą jest, że nie przeszkadza mi to że mam podbite oko czy złamaną rękę tak długo jak dziewczyna całuje mnie w to miejsce".
2.Harry: Ulubionym miejscem do całowania dla Harrego jest miejsce za/pod jego uchem.
3.Harry lubi koty.
4.Harry chciałby dziewczynę, do której mógłby zadzwonić w środku nocy i porozmawiać. Twierdzi że to słodkie.
5.Harry twierdzi że mógłby być bardzo lojalnym chłopakiem. I lubi myśleć że jest też romantyczny.
6.Harry potrafi rozpoznać i nazwać każde dziewczęce perfumy po zapachu.
7.Harry zawsze całuje się na pierwszej randce.
8.Harry lubi dziewczyny z dobrym apetytem.
9.Harry sądzi że najlepszym filmem na pierwszą randkę jest "Bambi" bo sprawia on że dziewczyna staje się bardziej emocjonalna i przytula się do chłopaka.
10.Harry twierdzi że jest okropny w ukrywaniu swoich uczuć i emocji.
11.Harry sądzi że gdyby nie był w zespole ludzie nie lubiliby go tak jak teraz.
12.Harry twierdzi że gdyby nie był w One Direction to dalej byłby prawiczkiem.
13.Ulubionym zespołem Harrego jest Coldplay.
14.Romantyczną randką dla Harrego byłaby przejażdżka na rowerach.
15.Ulubiony żart Harrego:
- Knock, knock
- Who's there?
- Hula.
- Hula Who?
16.Harry:" Kocham moje kręcone włosy " Lou : " Pamiętasz jak ci je wyprostowałem " H: " Zamknij się to był koszmar "( Harry się popłakał jak chłopcy wyprostowali mu włosy podczas snu).
17.Harry ma 4 sutki.
18.Harry ma koszulkę z napisem " Nie mam pracy , nie mam kasy , nie mam auta , ale jestem w zespole .
19.Harry najczęściej tweetuje ze swojego iPhona.
20.Niall&Zayn&Lou: " Harry prawdopodobnie najlepiej caluje."
21.Najlepsza piosenka na walentynki wedlug Harrego: Chris de Burs - The Lady In Red .
22.Harry:"Caroline jest gorąca" Niall:"Od kiedy zmarszczki są gorące?" ( haha uwielbiam Nialla).
23.Jeśli OneDirection byliby zwięrzętami to Harry byłby szympansem.
24.Liam mów na Harrego "Hazza".
25.W ich albumie  solówka Harrego trwa 7:18.
16.Ulubionym filmem Harrego "To wlasnie milosc".
27.Harry: Lubię dziewczyny z oczami.
28.Harry: "Ja seksowny".
29.Harry lubi sciągać z sb swoje ciuchy .
30.Raz Harry uderzył Louis'a swoim penisem w twarz.
31.Harry raz zatweetował " Moge sprawić że twoja dziewczyna będzie krzyczeć głośniej , kiedy ją będę follow'ał.
32.Harry nie lubi jeśli ktoś narzeka na swoja wage.
33.Harry raz dał Niallowi 20 funtów żeby zrobił mu kanapkę on wziął kasę , zrobił kanapkę ... i ją zjadł ; D.
34.Hazza irytuję się jak ktoś go spamuje na tt.
35.Harry cierpi na katar sienny.
36.Harry twierdzi że Niall wygląda jak Furby. Niall "mam oczy jak Furby."
37.Reporter: powiedzcie mi, jak można być singlami gdy się jest tak przystojnym?  Harry: No cóż, dzięki.. Niall: jesteśmy zajęci. Zayn: bo my lubimy Nuggetsy z kurczaka.
38.Mam wrażenie, że obudziłem się z twarzową fryzurem i głosem, który jest niższy. ~ Harry Styles.
39.Podróżowanie nie jest aż takie złe! ~ Harry Styles.
40.Lubię gdy mi na kimś zależy. ~ Harry Styles.
41.Kto jest najmądrzejszy? Chłopcy : Harry. Harry : Jak? Dostałem najmniejsze wykształcenie..
42.Co jest najdziwniejszą rzeczą jaką kiedykolwiek o sobie czytałeś? Harry : To, że już nie żyję na Twitterze.
43.Kiedy mam dziewczynę, lubię mieć kogoś kogo mogę zepsuć. ~ Harry Styles.
44.Jak długo trwa przygotowywanie włosów Harry'ego? Harry i Louis : Pięć sekund.
45.Harry wymyślił nazwę "One Direction".
46.Gdybyś mógł zmienić nazwę One Direction (Jeden Kierunek) na co byś ją zmienił? Harry : Jeden krok.
47.Dziewczyny, które są związane z modą, naprawdę nie są tak ładne. ~ Harry Styles.
48.Harry miał po raz pierwszy stycznosc z gwiazdami gdy spotkał DJ Chrisa Millesa.
49.Jesteśmy zwykłymi nastolatkami. Nie jesteśmy robotami. ~ Harry Styles.
50.Dziennikarz: Słyszałem, że pocałowałeś Caroline Flack, Harry. Czy to prawda? Louis : Tak. Harry : Nie. Louis : Nie.
51.Harry kocha orzechy.
52.Harry sądzi że Liam i Danielle kiedyś się pobiorą.
53.Harry: brakuje mi kogoś z kim mógłbym po prostu chwilę posiedzieć.
54.Gdyby Hazza mógł zmienić swój głos, chciałby śpiewać jak Chris Martin.
55.Jestem ubrany jak cheerleaderka. Mam na myśli... nie mam na myśli, przepraszam, to była ostatnia noc. ~ Harry Styles.
56.Harry nosi spodnie luźne w kroczu.
57.Hazza myje swoje włosy raz w tygodniu.
58.Louis: Słyszałem jak Harry mówi raz do siebie przed lustrem - Harry, jesteś zbyt seksowny! a te loki ... !
59.Nie mam jakiegoś ideału dziewczyny, niektórych dziewczyn mogę nie polubić od razu ale z czasem zaczynam je lubić bo ich osobowość jest bardzo atrakcyjna. Lubię kogoś z kim mogę ciekawie porozmawiać. I zawsze szukam kogoś kto mógłby dotrzeć też do moich rodziców. To dla mnie ważne, żeby moja rodzina też lubiła moją dziewczynę - Harry.
60.Harry woli spokojne randki np. w domu lub jakąś kolację by mógł dobrze poznać dziewczynę.
61.Harry kocha zabierać swoją dziewczynę na spacer w deszczu. Uważa, że jest naprawdę romantyczny.
62.Harry powiedzial, ze był raz czy dwa na Directionowych tumblrach.
63.Harry bawil sie kiedyś z grupką fanek w chowanego.
64.Gdy był młodszy był w Disneylandzie razem ze swoją siostrą Gemmą.
65.Umie mówić po francusku.
66.Jest jedyną osobą w rodzinie, która ma naturalnie kręcone włosy.
67.Kiedy był młodszy jego włosy były proste.
68.Kiedyś myślał, że pudełko tamponów to ciastka i włożył je do buzi.
69.Mógłby umówić się z fanką, bo lubi dziewczynę za to kim jest i jesli jest fanką to jemu to nie przeszkadza.
70.Uwielbia dziewczyny, które nie mieszkają blisko niego, bo za każdym razem kiedy sie zobaczą będzie idealnie.
71.Mówi, że jego "przyjaciel" jest ogromny.
72.Jest w Orange.
73.Harry nie ma problemów z nagością, lubi chodzić nago.
74.Zawsze po goleniu nosi czarną koszulkę polo.
75.Kiedyś fanka chciała zrobić sobie z nim zdjęcia, on powiedział, że ma mu wskoczyć na plecy, ona się nie zgodziła, bo stwierdziła, że jest za ciężka. Harry wziął ją na ręce i powiedział:"Widzisz, wcale nie jesteś ciężka, wskakuj" .
76.Chce, żeby Louis był świadkiem na jego ślubie.
77.Jego rodzice rozwiedli się, kiedy miał 7 lat.
78.Cieszy się, że jego mama ponownie się z kimś związała.
79.Ma szczęśliwą parę zielonej bielizny.
80.Dziadek kupił mu maszynkę do karaoke, więc Harry i jego kuzyn nagrywali wiele piosenek Elvisa.
81.Jego pierwszy pies miał na imię Max.
82.Przy nagrywaniu solówki do WMYB przypadkiem opluł Madison ( dziewczyna do której śpiewa w swojej solówce ).
83.Boi się kolejek górskich. Kiedyś chłopacy dla żartu kupili mu bilet, latał jak oszalaly i nie mógł się uspokoić.
84.Jego najgorszą wadą jest chrapanie.
85.Harry obecnie uczy się w Holmes Chapel Comprehensive School.
86.Nie nawidzi majonezu.
87.Chce ogolić włosy na cele charytatywne.
88.Jeśli śpi na wygodnym łóżku może spać przez kilka dni.
89.Gdyby mógł stać się dziewczyną pierwsze co by zrobił to złapał się za piersi.
90.Chce się ożenić i mieć dzieci jednego dnia.
91.Kiedy zakłada spodnie, najpierw wkłada lewą nogę.
92.Nie lubi porządku, zawsze ma bałagan.
93.Nie lubi za bardzo czytać.
94.Kiedyś kiedy spał, chłopacy wyprostowali mu włosy, on obudził się z płaczem.
95.On gotuje dla chlopaków z zespołu.
96.Raz na Halloween przebrał się na cheerleaderkę.
97.Jego zdaniem najlepsze w byciu chłopakiem jest to, że czasem może zachowywać się jak idiota.
98. Nie chcemy odbierać Justinowi Bieberowi fanów, ale jeśli chcesz być Belieberem i Directionerem to jest fajnie.
99. Jestem młody i mogę gotować, ale to grozi spaleniem domu.
100.Myślę, że jeśli fani nas wspierają to my także powinniśmy ich wspierać i okazać im pomoc.
101.Szukam ładnej dziewczyny, która ma talent i poczucie humoru i wydaję mi się też, że musi być dziewczyną?.
102.Mam za co dziękować X Factorowi, ale nie wiem jak podziękować za najlepszych fanów,
103. Kiedy miałem 9 lat miałem spotkanie i wtedy jakiś chłopak oblał moje spodnie, musiałem biec do łazienki je wysuszyć.
104."Harry jest zepsuty rano, nigdy nie wstaje, a kiedy już to zrobi jest ponury".
105.Liam:"Harry nie potrafi wytrzymać kilku sekund bez Louisa" Harry:"To mój BFF" Niall:"Stary, to wygląda jak małżeństwo".
106.Kiedyś jego Bio na Twiterze brzmiało:"Jestem tu i teraz. Jakie są twoje pozostałe 2 życzenia?"
107.Mówi, że najbardziej romantyczną rzeczą jaką zrobił dla dziewczyny to napisanie dla niej piosenki.
108.Jeśli myśli, że dziewczyną, którą lubi także go lubi zaprasza ją na randkę.
109.Uwielbia oglądać dziewczyny na ulicach.
110.Nie lubi kiedy fanki krzyczą i piszczą, kiedy on próbuje z nimi porozmawiać.
111.Pracował kiedyś w piekarni.
112.Jego pierwszym słowem było: "cat-kot".
113.Kiedyś jeździł na motocyklu zupełnie nago.
114.Próbuje cały czas pozostać na ziemi i nie gwiazdorzyć.
115.Uważa, że kobiety powinno się szanować i próbuje to robić, ale kiedy myśli, że źle potraktował kobietę czuje się naprawdę winny.
116.Bardzo przejmuje sie zdaniem innych.
117.Powiedział, że jest okropny w ukrywaniu uczuć.
118.Na podpisywaniu 5-letnia dziewczynka bardzo płakała, kiedy Harry ją zobaczyl otarł jej łzy i ona miała siedzieć z nim do końca dnia.
119.Lubi dziewczyny, które grają w tenisa.
120.Harry lubi mówić do swojej dziewczyny "kochanie" albo "słoneczko" .
121.Jego pierwszym zauroczeniem byl Louis.
122.Nie nawidzi palenia i dziewczyn, które palą.
123.Niall:"Jeśli Harry nosi czapkę znaczy, że spał z kimś noc wcześniej".
124.Nie lubi jak ktoś nie nawidzi reszty chłopaków.
125.Chciałby być przez jeden dzień Davidem Hasselhoffem.
126.Chciałby być Piotrusiem Panem, żeby wiecznie być młody.
127.Raz wypił sól morską w swojej herbacie.
128.Kiedyś jego mama kazała mu rozstać się z dziewczyną - Cole, był zły, położył się do łóżka i zaczął płakać, powiedział:"Mamo jestem wdowcem"-Niall nauczył go piosenki Never Let You Go Justina Biebera.
129.Jest wielkim fanem Harry`ego Pottera i uważa, że Emma Watson jest ładna.Liam:"to dla tego ma tak na imię haha".
130.Louis:"Raz, kiedy spałem Harry mnie objął" H:"Ja spałem, a ty powiedziałeś, że jesteś dziewczyną i masz na imię Ashley".
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz